Customize

#opeurope - hvem og hvorfor

Discussion in 'Skandinavia' started by chornos, Jan 6, 2012.

1. chornos Member

hej allesammen - Som I kan se, står der lidt konflikt til med nogle individer, som har erklæret #opeurope i gang. Der er nogle, som har brugt anonymous's navn til at erklære angrib på www.csis.dk p.g.a. en "dårlig journalistisk reportage på #opeurope's advarsel" så at sige. Selvfølgelig er der jo ingen der repræsenterer anon officielt lige så meget som at der er ingen, der ikke gør - dog er vi nødt til at holde øje med denne ret tåbelige operation, da folk udefra lader til at tage den alvorlig
    linket kan ses her
    • Like Like x 2
  2. decker Member

/shrug

Lad os se, hvis han er en kiddie så sker der nok ikke noget. Derudover er det vel ikke rigtigt vores problem, da vi intet har med det at gøre.

Jeg er så træt af at høre vi er en samlet gruppe og vi gør ting som en enhed. Det er jo ækvivalent med at sige at alle venstreorienterede er terrorister fordi Rote Armee Fraktion lavede terror eller at alle tyskere er nazister, fordi nogle tyske nazister lige er blevet afsløret. Jeg fatter ikke at de ikke kan se at vi er en form for holdnings gruppe, bestående af individer som til tider har samme mål, men forskellige måder at opnå det på.
    • Like Like x 1
  3. decker Member

BTW lidt skørt at dette er hans næste video:

Og hvad fan er det her nu for noget han siger vi har en opgoldencoin har jeg ikke hørt om =)

4. Juster Moderator

Hm, så man angriper pressen fordi pressen trodde de skulle bli angrepet? Makes sense.
    • Like Like x 1
  5. chornos Member

jeg kan kun sige, at ekstra bladet vist ikke bliver angrebet alligevel, da der var mange imod det - det der goldencoin er noget pis, vi bare skal ignorere, og medmindre de gør et nummer ud af det, så tror je heldigvis ikke, #opeurope bliver til en skid - heldigvis :)
  6. decker Member

Jeg må have misforstået det han sagde, jeg var under den opfattelse at han ville angribe CSIS, well well...
  7. Anonymous Member

What have we here? Ser ut til at det ikke ble noe spes?

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins