Customize

Waarom niet in NL ?

Discussion in 'Nederland' started by Wowfag, May 30, 2010.

1. Wowfag Member

Waarom niet in NL ?

Newfag reporting in.

Waarom zijn er overal protesten behalve in de NL ?
    Waarom protesteren we hier niet ?

▲▲ ^^
  2. Anonymous Member

Re: Waarom niet in NL ?

Ook ik ben hier eigenlijk wel benieuwd naar...
  3. Rorty Member

omdat Nederlandse anons liever feesten! ;)
    Neej ik denk wel dat het te regelen is hoor, en er is altijd genoeg animo denk ik, alleen moet het lang van tevoren helemaal zeker zijn.
    Ik heb wel eens een vergunning gehaald voor een raid. Tevens de enige die ik heb meegemaakt.
  4. Anonymous Member

Het lijkt me dat het goed te combineren valt :D (zeker gezien de geweldige filmpjes!)
    Ben er nog nooit bijgeweest, maar mochten we nog iets regelen dan zal ik er zeker zijn.
  5. Anonymous Member

Meedoen met de global raid in september lijkt me wel wat.
  6. AnonNL Member

Even een topicje uit de oude sloot trekken. Ik denk dat we genoeg Nederlandse anons hebben die te lang stil gezeten hebben en die best klaar zijn om weer is te raiden. Ik heb hier sowieso een groepje die ik op kan trommelen, maar we zijn allemaal newfags. Er zullen wat ervaren anons moeten zijn om dit op te zetten. Who's up?
  7. Anonymous Member

we kunne toch ook makkelijk maken en de vlaamse anons en nederlandse anons bij elkaar te brengen ?
  8. Anoniemert Member

Van ons ervaren anons hoef je niet te veel te verwachten.
    We zijn best bereid weer te gaan raiden voor de leut maar niemand wil de organisator zijn (terecht)We hebben het een jaartje aktief gedaan (met een piek van 120 op een raid) maar de lol is er gewoon af en scientology nederland is niet echt een stevige organisatie om je tanden in te zetten.

We hebben per raid zo'n 10.000 flyers verspreid in amsterdam.
    Amsterdam has been inundated, there's no fokking point.

Ik adviseer losse raids op stress tests (deze zijn te vinden op de boulevard in scheveningen en op het eendrachtsplein te rotterdam.)
    Of raids op narconon (te zutphen)

De nederlandse OG zal bereid zijn te helpen.
    In amsterdam woont Jeta, deze is bereid de raids aan te vragen.
    Als grote naam heb je Karin Spaink die bereid is soms te helpen, ze is lief.
    Verder zijn er diverse freezoners die wel willen helpen

Hier is een mirror van de nederlandsche raid site.
    Main Page - Sekte Vrij!
    KOPIEER DIT EN REHOST, DIT KAN ZOMAAR SPONTAAN VERDWIJNEN EN NOOIT MEER TERUGKOMEN.

wij die niet willen organiseren maar misschien wel komen als jullie het organisatie werk doen hangen hier rond:
    irc.anonnet.org #dutch

en lieve mensen, lees de regels en neem ze serieus.
    http://tnl.srious.biz/index.php?title=Regels
    (scroll ff door naar de nederlandsche regels)

Wees ook lief voor oom agent, dan werkt ie mee.
  9. cantorz Member

dus het probleem is niet van dat we te weinig mensen zouden hebben. maar dat er eigenlijk iemand initiatief zou moeten nemen ?
  10. Anoniemert Member

ja, juist.
  11. Drums of War Member

Ik hou nog steeds van Mouseyhair.
  12. Liquid Razor Member

Net als de meeste denk ik, zou ik graag een raid meemaken. Maar eerst een doelwit vinden (en vaststellen)?
  13. Rorty Member

stresstest protesten in scheveningen lijkt me wel lachen
  14. anoninja Member

Heb alleen de 10 februari 2008 raid meegemaakt, maarja verder was er ook niet veel meer volgens mij.
  15. Rorty Member

trouwens... was daar van het weekend, maar zag geen stresstest... waar precies zetten ze hun tafeltje op?
  16. Anonytix Member

Is het geen goed idee als mevrouw Bilderberg, "Koningin Beatrix" deze Koninginnedag het stadje Thorn aandoet. Om daar te protesten??!?!? [IMG]
  17. Dragononymous Member

Dan zou ik zeggen op Koninginnedagin Adam tegenover jeweetwelwie, trekt meer aandacht.
    Tenzij jij een manier weet om niet als terrorist op het nieuws gebracht te worden..
  18. Miscchien een Scientology Quiz ?

19. Dragononymous Member

Touché Pussy cat
  20. Anonytix Member

Terrorist wordt je tegenwoordig toch al gouw als je niet mee loopt met de schapen, niet waar?
  21. Anonymous Member

Tieft 's ff lekker op met je debiele complot theorien.

Luister, dit is heel belangrijk.
    ALs je niet gelooft dat de bilderberg groep een kwaadaardige organisatie is die iedereen tot zijn slaaf wil maken in de nieuwe wereld orde betekend het niet automatisch dat je een meelopend schaap bent zoals jij denkt.
    het betekend waarschijnlijk dat je kritisch kan nadenken en inziet dat zoiets als de bilderberg groep hooguit een probleem is omdat er niet genoeg openheid is.

Er is echt nul reden voor anon om tegen bea te protesteren in nederland en heeft letterlijk alleen maar tot effect dat we een de support van een heel land kwijtraken.
    bea is niet de leider van nederland.
    de nederlandsche overheid is geen samenhangende slechterik. De overheid komt als evil op je over juist omdat het een niet efficiente niet samenhangende pestbende is.
    Ik stel voor dat je een tijdje met die mensen gaat werken, dan zie je vanzelf in dat iedereen veel te veel bezig is met zijn eigen of partij agenda om zich bezig te kunnen houden met een masaal complot tegen jan publiek.
    Bea de deur uit doen en een president nemen als staatshoofd kost net iets meer dan bea aanhouden als staatshoofd.
    Men vergeet vaak dat een president en zijn/haar gevolg veel duurder zijn dan een koningshuis
    De enige rol die bea heeft is als boegbeeld van nederland en onderhandelaar voor diverse zakelijke deals waar nederland een groot voordeel van heeft, denk bijvoorbeeld aan onderhandelen met thailand of andere koninkrijkjes, die zijn veel eerder geneigd aan een ander koningshuis een voordeeltje te gunnen dan aan een president.

Als je in nederland een politiek voordeel wil behalen met demonstreren doe je dat door rechstreeks tegen een issue, een ministerie of partij aan te protesteren.
    Vaagjes "woe woe de overheid en koningshuis en de grote bedrijven zijn zo kwaadaardig" roepen werkt niet in nederland.

Buiten dat.
    Anon does not do politics.
    Daar hebben we de piratenpartij voor
    www.piratenpartij.nl
  22. Anonymous Member

Niet als terrorist in het nieuws komen maar als "de gemaskerde bewakers van het vrije internet" hebben we een jaar lang zonder enige moeite gedaan.

Het is heel simpel.

Gedraag je tijdens een raid simpelweg niet als krakers en hun anarchisme fantasietjes maar gedraag je als een goed geinformeerde wel cultured Anonymous.
    "Row Row fight da powah" is alleen maar een meme, het is geen levensvatbare tactiek.
    Wees lief voor oom agent, doe wat oom agent zegt, legitimeer je als ze daar om vragen, begin nooit te klagen dat ze je rechten schenden, je hebt in nederland NIET het recht je gezicht te bedekken, denk eraan dat je wel degelijk een de gemeente van tevoren op de hoogte moet stellen etc.

Houd je aan de regels en beweeg je IN het systeem en MET het systeem, alleen zo kan je het systeem veranderen.
    Als je het systeem tegenwerkt wertk het systeem jou tegen, als je met het systeem meewerkt werkt het met jou mee.
  23. Anonymous Member

24. Anonytix Member

Dat is ook mijn idee Anonymous. Wat is er nou verkeerd als er een aantal personen met maskers langs de stoet van koninginnendag stoet
  25. Dragononymous Member

26. Anonymous Member

Ik zou een andere vraag stellen als ik jou was.

"Wat is de toegevoegde waarde van maskers bij een bea optocht"

...
    I got nothing.

Op tv kom je er niet mee want een uitgebreid verslag van dergelijke evenementen word alleen gedaan door RTL4 n SBS6 en die gaan je maskers niet laten zien op tv omdat dat misschien hun publiek in de war maakt.

bea e.d zijn op geen enkele manier verbonden aan iets waar anonymous tegen is.

Het soort volk dat life naar een bea tocht staat te kijken is totaal niet geinteresseerd in de boodschap van anonymous.

srsly, het is echt een heel erg slecht idee.
    Doe het niet.
  27. Anonymous Member

De enige manier waarop je hier een beetje mee kan wegkomen is als de bea tocht Langs de NieuweZijds Voorburgwal gaat en het mogelijk is voor de sekte te gaan staan met anti-scilon bordjes.
    dan kan je "toeval" claimen.
  28. Dragononymous Member

Scenario 1: Masker al op

Beveiliging denkt negatief over je, gaat je afleiden, meenemen, verzoeken weg te gaan, afvoeren, et cetera

Scenario 2: Maskers op doen op het moment dat ze voorbij komt

Aanval op de Koningin!! 7 man ME op je nek + proces verbaal et cetera

Veiligheid voorop, ookal is het je eigen verantwoordelijkheid
  29. Anonytix Member

Daar heb je inderdaad gelijk in Dragonoymous. Tegenwoordig ziet men niets meer als grap.
    Het is wel jammer dat men het meteen zo serieus op zou nemen, maar de scenario's die jij schetst lijken mij wel waarheid.

Welkom in onze politiestaat!
  30. Dragononymous Member

31. Anonymous Member

hah, politiestaat.

Valt reuze mee hoor.

Het is alleen dat rechters in eengemeente noodverordening 149b kunnen activeren en die maakt het voor agenten mogelijk dingen te doen als preventief fouilleren of mensen voor de duur van een evenement van de straat afhalen.
    Daarnaast is het ook zo dat een rechter in Nederland Oomgekeerde bewijslast kan bepalen. "ZO meneer, bewijst u maar eens dat onschuldig bent.

BNN mag geen partij maken omdat het een ingebouwd publiek heeft.
    Maar een kerk mag dat wel ondanks dat ze een ingebouwd publiek hebben.

Het gelijkheidsprincipe geld alleen tussen twee mannelijke christenen

Allemaal regeltjes bedacht door die kankerchristenen.

Het is niet dat we een politiestaat zijn, het is gewoon dat het tijd word om de scheiding van staat en kerk ook werkelijk uit te voeren.

Volledig verbod op partijen met een geloofsovertuiging als achtegrond en een kiessysteem waarbij we kunnen kiezen om Tegen iets te stemmen als er niets is waar we voor willen stemmen.
  32. Unknownhackah Member

Gebeurd niet echt in Nederland, aangezien er geen één van de leiders die dit plant in Nederland woont. Bovendien zijn er meer manschappen in het buitenland.
  33. Dragononymous Member

Misschien is het dan maar eens tijd dat er een 'nieuwe ''leider'' ' komt of dat een groep de verantwoordelijkheid voor sommige aspecten tot zich neemt
  34. Thommas Member

35. Unknownhackah Member

Dan zou je hiervoor een topic aan moeten maken met uitleg, waarom we iemand nodig hebben die dat op zich wil nemen en activiteiten wil leiden. Behoorlijke verantwoordelijkheid draagt dit met zich mee hoe dan ook. - Ik zal overigens in het topic reageren met de punten die ik in mijn gedachten heb, laat me maar weten wanneer het topic is gemaakt.
  36. Dragononymous Member

Je kan het ook zeluf makuh?
  37. Dragononymous Member

Nog ff terugkomend hierop ^
    Niemand is echt actief hierzo.. Misschien dat eerst maar oplossen
  38. Unknownhackah Member

Dat is misschien wel een van de redenen waarom ik het initiatief niet neem omdat er nauwelijks mensen zijn met let op: vaardigheden rondom het gebied van 'hacken' enzovoort. Ik toon respect voor iedereen, overigens moet niemand zich hier beledigd voelen want dat is niet mijn reden van deze post. Hoe dan ook, we moeten eerst zien te bedenken waar we de manschappen weg halen. Mensen met ervaring met name.

Buiten dat 'protesten' zie ik in Nederland niet echt gebeuren, enige waarmee wij een hand kunnen helpen is op het gebied van virtuele actie ondernemingen.
  39. Dragononymous Member

Er bestaat zoiets als het elkaar leren enzo..?*
    "Hacken" zou zoiezo pas het laatste middel moeten zijn maargoed..
    -------Hier zijn de regels---------|-<"hacken". Tis net over de grens van de wettelijke regels.

* Je weet wel, vrijheid van informatie toch?
  40. MyNameOrEmail Member

Hey ik ben nieuw hier maar ik volg t nie helemaal is anonymous nou nl's of heeft die gast een fking goeie vertaler ofsow??

Oow en dat hij tevens spaans pools italiaans duits frans kan xD

En nog 1 vraag waar the fck gaat scientology nou precies over? Over
    Marsmannetjes die 70 mil jaar gelede op de aarde werde gedumpt of
    Over dure boeke die nix waard zijn verkope aan skkls?? En hoe duur zijn die
    Boeke dan?

Thx

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins