Hej Alle Hackere!Jeg er en hacker i lille Danmark som leder et hacker team.Imod ACTA og pædofile.Vi er ikke så mange i mit Team fordi vi er lige startet .Jeg er leder af Teamet og styre adminstration selv.Jeg vil gerne sørge for nogle demostrationer både i virkeligheden og på chat sider osv!.Vi finder pædofile på chat sider og scanner dem og ligger deres oplysninger ud på nettet til politiet.Vi giver børn på netter mere viden om der er nogle folk der ude som ikke vil det bedste med dem.Jeg ville gerne spørger om der er nogle der kan støtte mig med evt med donationer eller deltagelse i demostrationer osv.I kan ansøge til mit team på min hjemmeside og give donationere osv.Hjemmeside: http://anonymousdk.tk/ - AnonymousDK ~ OL1V3R
Moderator Note: WWP tolererer ikke, støtte eller pålægge sanktioner for ulovlige aktiviteter. Dette omfatter "hacking".
-joined 3 days ago -proposing illegal activities on forums that are for only legal ones -asking for donations You'll make a great career here.
Jeg er ingen ekspert på dansk juss, men dette er ulovlig i Norge. Hvorfor ikke sende informasjonen direkte til politiet?
Så kult! Jeg ble medlem nr 001. Men over til alvor; dere dansker har snart fått et Barnevern like ille som i Norge. Pass på!