Customize

Anonymous masker

Discussion in 'Skandinavia' started by anonymous lpue, Nov 4, 2011.

1. En sådan mask dom flesta har som visningsbild! Vart kan man få tag i en sådan mask? Vad heter dom för något? Någon som har en som vet?
  2. Juster Moderator

3. Juster Moderator

Ingen årsak. :) Bare spør hvis du lurer på noe mer.
  4. salander Member

läste en artikel idag om att maskerna, Guy Fawkes mask som dom heter efter Guy Fawekes http://sv.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes som bärs av V i filmen V for Vendetta, är slut i princip överallt i svenska butiker. tyckte det var lite coolt
    • Like Like x 1
  5. Anononswegig Member

6. ok får leta och se om jag hittar något!
  7. Juster Moderator

Jeg anbefaler Forbidden Planet (se tidligere post). Pris + frakt blir ganske bra om man bestiller flere (f.eks. 4).
  8. Anonymous Member

Inhandlade på Sci-fi bokhandeln i Gamla stan idag (Ligger på Västerlånggatan). Det var den sista de hade men kolla där om någon vecka eller så, De bör ha fyllt på lagret då. :)
    • Like Like x 1
  9. Colorez i Gamla Stan har dom., ligger på Kornhamnstog 47.
    tror dom har på webben också eller så mailar ni dom...
  10. Colorez i gamla stan har :)
    och dom som ej stödjer WB..
  11. Hei, spørsmål til Juster. Hvordan er kvaliteten på de maskene? Og hvordan er strikken og putene inni maska? Har dårlig erfaring med noen masker som ble kjøpt på eBay...
  12. Juster Moderator

Jeg er litt usikker på hvordan kvaliteten er i disse dager. Sist jeg holdt ei slik maske i hendene var i 2008 -- da var kvaliteten helt grei.
  13. Jeg selger resin masker av høyeste kvalitet, ytterst detalj og synlighet i maling, masken er 1 cm tykk, nesten umulig å knekke eller bøye.

Du kan få de for 200kr pr stykk.
  14. [IMG]

Absolutt ytterste kvalitet, og bare ca 50kr dyrere enn den billige plastikk dritten.
  15. Jeg lever i en maskert tilværende. Jeg spiser maske til frokost, lunsj og kvelds.

Når jeg går i banken trenger jeg ikke å vise ID når jeg tar ut penger, fordi jeg jo bære masken min.

Faktisk er det folk som spør om autografen min, og jeg får spise gratis på de beste restaurantene i byen, fordi jeg bærer min maske.

Det værste som hendte var forleden dag, da ble jeg innkalt til slottet for å treffe kongen.

Man kan godt si at livet mitt er forandret etter at jeg begynte å bære maske.
  16. Mother Member

Nice!
  17. conchosunwi Member

Phường Chi Lăng dog h đ ữ v + 4
  18. conchosunwi Member

Xã Ngọc Động dog d 2 ộ % ô x

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins