Customize

Düsseldorf Icecube Raid

Discussion in 'Europe' started by wurstbroetchen, Dec 13, 2008.

1. Düsseldorf Icecube Raid

Hey there, Düsseldorf also had another Raid. Was really cold, had to keep warming ourselves with coffee, hot chocolate and *sparklers*. We even had a mystery santa visiting and helping us out with flyers and he even went along to hand out oodles of sweets to passers by. Hope the photos will be posted soon.

Location was the Burgplatz this time, in the citiy center, not far off from the Rhine.
  2. frettchen007 Member

Re: Düsseldorf Icecube Raid

wurstbroetchen is never a lie...so it be pix....deliver plz in return THIS:

3. anon0004 Member

I am really excited to see mystery santa passing out flyers
  4. Rheinländer Member

Mittlerweile bin ich wieder aufgetaut *lol*
  5. Apotheker Member

Back to reality... Nice pics, but nobody made a pic of the thermometer... The sparklers are funny, but not long time enough warm... Next time we use a welder...
    Rheini: I hope you don't stay too long in gay pub... *lol*
  6. Apotheker Member

..
  7. Re: Düsseldorf Icecube Raid

Rheinländer, your pic is 404.
  8. Apotheker Member

Wurstbrötchen: I think also, but you can it opening with right-klick and new tab...
  9. Re: Düsseldorf Icecube Raid

that works. great pics rheinländer!
  10. Rheinländer Member

@Apotheker: Wenn es Dich nicht gäbe, müßte man Dich erfinden und dann verbieten. *lol*
    @Wurstbroetchen: War grade eine Wurst auf Dich essen... Tja, ds mit dem Link hat nicht so gefunkt wie ich dachte, werde wohl noch ein paar Überstunden in Computertech machen müssen ;)
    *rundeglühweinreich*
  11. Anonyboo Member

Apotheker war da? ... Ach sooo! xD

Ja, Kalt war epic fail, aber es hat noch lulz gemacht. :3

Leider hat die Boo eis Hände und könnte nicht viel pix machen, aber schau mal:
    101_3071.jpg
    Moar
  12. Rheinländer Member

Wieso hast Du nichts gesagt? Hätte Dir doch Handschuhe geben können... Und Apotheker sicher auch. Der braucht seine Griffel eh nicht so *lol* Aber trotz zittern schöne Fotos!
  13. Enron Hubtard Member

My (crap) joke about the protests this weekend:

It was so cold that some $cientologists were seen with their hands in their own pockets!

Vielen dank, DüsseldorfAnons!
  14. Rheinländer Member

*lol* Thats a great joke... I wish it was a so cold day in there org, that they burned there fuc... Dianixnutz-books for xmas ;)
  15. Rheinländer Member

So wie es aussieht, wird doch wohl eine weitere Demo anstehen, oder? Ich würde in den Raum werfen, dass der 10.01. sich anbieten würde, schon wegen 2. Samstag im Monat und so. Außerdem habe ich in der Woche danach Praktikum und so ein Zeug.
  16. anonym0us Member

\o\ I can't help but think 'Scientolügen' is THE best wordplay on the word 'Scientology'! /o/
  17. Rheinländer Member

Yes, I think also this, but the SO is also lulzy... Look at this, the end is very funny:
    a11 on Flickr - Photo Sharing!
  18. Spezi Member

Hallo ihr Düsseldorfer :)

Es ist ja 'schon einige Zeit das ich bei Euch in D war. 07/2008(War meine este Anon-Demo überhaupt)
    Auf dem Bild seit ihr ja zu einem kleinen Häufchen zusammengeschmolzen Ich hoffe das ich im Januar 10.01.?????? bei Euch sein kann
  19. Rheinländer Member

@ Spezi: Auch wenn wir ein paar mehr waren, als auf dem Foto erkennbar, bist Du herzlich willkommen, kannst ja zum Ausgleich ein paar dazu mitbringen *g*
  20. JoshTheater Member

Still Alive - Marcab

If folks would be so kind as to throw together some quick, one paragraph summaries of what's been going on in their local cells here, the hope is to get a nice website up compiling everything (kinda like Anonymous Resources, only with some more information about the groups). We could even *gasp* KEEP IT UP TO DATE!

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins