Customize

DRAMALLAMA

Discussion in 'Skandinavia' started by omg u are so cool, Apr 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.

1. "Karen med skiltet der var ikke så høg i hatten etter at vi brakk det i to" hva faen... Det var det han var, jeg tror det er fyren med kapsen som ikke ville vært så høy i hatten hvis han ikke hadde hatt gjengen med fags bak seg. Fyren med skiltet var fortsatt "høy i hatten" og dere ville ikke "ty til vold" når han sikkert hadde brukket nakken på dere hvis noen hadde prøvd seg, jævla tapere hele gjengen.
    • Dislike Dislike x 1
  2. LanonFranon Member

Hva vet du? Var det kanskje deg? :)
  3. Kom på tg med han da retard
    • Dislike Dislike x 1
  4. Fy faen, ille hvordan dere framstiller situvasjonen. Første gang han kalte dere fags startet alle å klappe og juble for han, andre gangen da dere satt i trappen kommer en fyr på seksten opp og stiller seg mitt i trappen sammen med dere og kaller dere fags, tapere og ber dere stikke. Etter det har gått fem minutter var det en dude som reiste seg og brakk skiltet. Fortsatt etter det står han der og later som han vil ha fight og kødder fortsatt med dere, hvordan blir det til at han er en fag igjen? 50 vs 1 og etter fem min var det en som kanskje var 5 år eldre reiste seg og brakk et papp skilt? Alle satt og lo av dere mens dere satt i trappen og støttet en organisasjon som er fritt stående for hele verdens hackere som dere godtroende fags tror bare kjemper for ytringsfrihet. Og hvordan klarer dere å tro at Anonymous bryr seg om en gjeng med kids på et LAN i Norge går med noen jævla masker og flagg. Jeg så barn helt ned i 8-12 år alderen som gikk rundt i tog og skrek på The Gathering 2012 som er et LAN for folk som vil komme å ha en god tid sammen med venner. Dere la også ut en video om hvordan dere tror dere "eide fagen". En dag senere har videon fått masse negative kommentarer og en haug med dislikes. Tilslutt blir det så flaut at dere gjør videoen privat så ikke flere kan se den. Jeg kjenner "fagen" og han syntes det bare var lættis å drite ut en gjeng med idioter som ikke en gang turde å gjøre noe unntatt å brekke et pappskilt. Og hvorfor nevner dere ikke at første gang han kalte dere fags, gikk DERE til crewet og klagde og sutra om mobbing, faen meg ille hvordan dere forandrer på ting. FLAUT
  5. Juster Moderator

Den slags feider er ikke så interessante for oss utenforstående; bruk heller private meldinger hvis dere absolutt må krangle.
  6. LanonFranon Member

Hehe, Nå vet ikke jeg hvilken info du har fått, men vi ba folk slutte og sa at de hadde gått over en linje som burde være ganske obvious for hvem som helst. Jeg har slettet det som jeg ser var dumt skrevet nå, juster har rett. Sorry for at posten vart litt vel negativ, jeg var sur fordi jeg måtte slette mange av bildene på grunn av skiltet.
  7. XZIA Member

Bare sånn for å gjøre alt klart.. Jeg var "duden med hatten som knakk skiltet" greia var at når vi hadde samlet sammen så mange folk, og når en person som trolig har veldig lite å gjøre ødelegger for 70 andre. og etter 3 advarsel ikke klarer å komme seg vekk fra bildet. Blir jeg litt irritert, og nei jeg var ikke 5 år eldre en han med skiltet han var eldre en meg. Å jo uansett om det hadde vært 1 eller 71 som tokk ett bilde hadde jeg fysisk fjernet skiltet.

8. XZIA Member

Vi snakka med "faggen" etter på og han holdt på å sippe seg ihjel der han satt på security rommet, og beklaget over hva han gjorde.. Han sa selv at han var en drittsekk og beklaget for oss. Han se selv at den eneste grunnet til at han gjorde det var fordi venna hans syntes det var kult og alle ledde.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins