Hoi, he, Namaste, i like, i like.. ({0}) Is er consensus op wat er op de spandoeken of flyers komt te staan? Ben erbij--> as a newbie maar weet nog niet hoe ik meer kan bijdragen, any tips? See ya, S
Ja k wel maar reken maar niet op zijn participatie... Hij was van plan om Post te verwijderen bij gebrek aan enthousiamse en deelnemers. Zit zelf nog ff te dubben om wel of niet te komen. Wat is momenteel head-count?
Pff.. Was zojuist bij de Acme Trenz Store in Scheveningen, vraag ik naar GF-masks...Die doos achter de kassa had geen flauw idee wat ik daarmee bedoelde. "V for Vendetta" en andere aanwijzingen maakten het er ook niet duidelijker op, altijd chill.
Owh en trouwens, Misschien is het een idee om je ouders te informeren over waar je heen gaat, je weet wel voor het geval dat je over-verantwoordelijke ouders hebt enzo Verder ja, ben je eigenlijk verantwoordelijk voor je eigen gedrag en vervoer, maar laten we ervan uitgaan dat daar niets fout gaat
Ik zeg, 1 tot 1,5 week? geen flauw idee nooit gebruikt. vind die plastic zooi maar troep ( persoonlijk)
Flyers en taert! Ik ben bezig om enkele spandoeken en borden te maken Had nog wat oude graffiti bussen liggen dus die ken ik net zo goed even op maken
Hm als het echt ff niet mee zit bij mij deze week moet ik toch m'n afwezigheid laten gelden...maar ik hoop van niet natuurlijk.