erm what the hell, hvorfor udtaler de sig om noget de tydeligvis ikke ved noget om: http://go.tv2.dk/morgentv/id-47209114.html Hey betyder det så at vi alle sammen er tyrkere, hmmmmm det var jeg ikke klar over.
jeg facepalmede også ret kraftigt, da jeg så det - først og fremmest at de kalder os for hacker-gruppe, som er en forældet fejltagelse, men at vi hackede paypal er bare åndssvagt jeg overvejer lidt, om man skulle skrive til dem og tilbyde dem et nyt interview, som forhåbentligt kan oplyse folk lidt bedre... Og score nogle potentielle lulz, hvis nødvendigt
Nah lad dem tro hvad de vil, den gennemsnitlige dansker fatter jo ikke meningen med anon ligemeget hvordan man siger det. Se bare hvor ligeglade folk er med at politiet nu kan bryde ind i din lejelighed smide mic's op, overvåge din pc, alt hvad de har lyst til, uden dommerkendelse eller noget. Bare de kalder dig for terrorist er det ok... I et land hvor vi er ok med at flere hundrede hjemmesider er censureret af staten. Hvor vores frihed indskrænkes hverdag. Og hvor CoS' EU hovedkontor for lov at ligge i fred.... TV2 er ligeglade, de fatter ikke noget, se bare hvilken "eksperter" de bruger til IT, sites, film, kultur og spil... De lever i stenalderen og der har de det nok meget godt....
det er desværre sandt, hvad du siger - men vi må jo bare forsøge os frem - og hvis det ikke virker, har vi jo andre medier, vi kan samarbejde med. Et positivt interview vil dog give utrolig god promotion til, at folk ved vi er her i Danmark - og det er det, vi har brug for vi kan lave et pad til at sende dem en fælles besked om det? eller vi kan snakke bedre om det på irc?