Customize

Mogelijk project?

Discussion in 'Nederland' started by Reziony, Jan 23, 2015.

1. Reziony Member

Het idee is om met zo veel mogelijk Nederlandstalige mensen het woord in zowel Nederland als België te gaan verspreiden. Er zijn nog VEEL TE VEEL mensen die onze boodschap niet begrijpen, of niet willen begrijpen.

We kunnen bijv. op Facebook een 'campagne' kunnen starten waarbij iedere deelnemer drie artikelen/afbeeldingen/video's per week post, die in lijn liggen met Anonymous. Hiermee zal het bewustzijn onder een klein deel van de bevolking groeien. Als ze regelmatig geconfronteerd worden met goede boodschappen, dan gaan ze er vanzelf over nadenken.

Verder zouden we bijv. per deelnemer 100 flyers in brievenbussen kunnen duwen. Dit zal niet veel kosten, misschien €5 ? Dit is uiteraard niet verplicht bij deelname.

En één ding is zeker, in dit subforum moet echt weer leven geblazen worden :)

Ik sta open voor suggesties en kritiek (mits op een respectvolle manier).
  2. arPnonymous Member

3. arPnonymous Member

ja ik doe dat al maar FB gaat bij mij juist weg...
  4. Nog recente activiteiten plaatsgevonden?
    is je idee doorgebroken, of niet van de grond gekomen.

hoor graag van je terug

~
  5. swazy4freedom Member

ben het volledig met Reziony eens!!! maar niet alleen voor dit forum, mensen moeten meer inzicht hebben in wat anonymous allemaal doet en waar het voor staat.

Ben trouwens nieuw hier... maar hoop natuurlijk wel een steentje mee te kunnen dragen naar een beter tijdperk.

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins