Customize

[Norsk] Hvordan kommuniserer Norske anonymousaktivister?

Discussion in 'Skandinavia' started by AnonEsp3, Dec 14, 2011.

1. AnonEsp3 Member

Noen som vet om norske anonymousaktivister bruker bare dette her forumet, eller dems egen norske nettside også (http://www.anonnorway.org/) for kommunikasjon? Eller bruker de noe annet også?
  2. Juster Moderator

Det kommer litt an på hvem du sikter til. Anonnorway.org benyttes av folk som deltar i Prosjekt Chanology -- det vil si folk som deltar i protester og (lovlig) aktivisme mot overgrepene til Scientologikirken. Her på Why We Protest diskuteres også følgende prosjekter: "Freedom of Information", "Occupy Wall Street" og "Iran". Men det er ikke så mange aktive nordmenn her.
  3. AnonEsp3 Member

Akkurat. Takk for opplysningen.
  4. Juster Moderator

Det er vel å merke mange fraksjoner av Anonymous -- og alle holder til på forskjellige steder på nettet.
  5. LanonFranon Member

6. Juster Moderator

Vestlandanon-forumet ble forlatt i 2009. Jeg tror det bare fungerer som et slags arkiv nå.
  7. LanonFranon Member

Det er sant, men det eksisterer, så jeg tok det med :p L4NET er inaktivt og, Tror Thor la ned på grunn av DDoS..
  8. Juster Moderator

Aldri hørt om nettstedet. Hva drev de med?
  9. LanonFranon Member

Det var en mindre seksjon, opererte med snik informasjon, ble aldri større enn rundt tyve stykker på vestlandet. Det som var fint med stedet var at man kunne snakke om hva som helst der, for vi kjente nesten alle aktive brukere personlig. Thor er fetteren tilen venn.
  10. Anon Nymouse Member

Er ei ny nettside under oppbygging for anonnorway, den bør være oppe og gå før okt/nov....
  11. hushpuppy Member

Derail:

Har noen her hørt fra Vir? Han forsvant fra WWP og Oslo raiding veldig plutselig:(.
  12. Juster Moderator

For Anonnorway.org? Vil de bruke samme adresse?

Jeg tror han har sluttet for godt.
  13. Anon Nymouse Member

Nei Juster, ikke for Prosjekt Chanology, mer for #AnonOps
  14. Juster Moderator

Er siden ferdig?

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins