Customize

Oceń i zaproponuj

Discussion in 'Polska' started by Anonymous, Oct 29, 2011.

  1. Xaosuser Member

  2. Anonymous Member

  3. Anonymous Member

  4. Gej_Folks Member

  5. Nie ocenie bo nie słucham takiej muzyki i niezbyt mi się podoba. Jedynym zespołem który gra po części muzykę elektroniczną to metronomy i to tylko jak mam wyjątkową faze ;)

    Chociaż miałem w planach dać coś z TH1RT3EN nowej płyty megadetha to pierdolne tu tych metronomów ;)

  6. ch0m1kX Member

    9/10

    Nawracaj się geju! (bez urazy)

  7. ch0m1kX Member

    (nie karmić, nie odpowiadać!)
  8. Anonymous Member

    zaskoczę cię synku, ale metal jest uważany za gówno przez jakieś 98% społeczeństwa. pewnie uważasz, że to lepiej bo taka elitarna muzyka nie dla plebsu. Ale zobacz, czy jakikolwiek szanowany polityk, prawnik, lekarz, bankier, przedsiębiorca, artysta, dziennikarz czy naukowiec słuchają tego darcia ryja w rytm tłuczenia ostatnich talerzy mamy? Nie, bo to rozpierdala mózg na kawałeczki. Amerykańscy żołnierze puszczali brudasom w guantanamo to gówno w nocy. jak myślisz, aby poznali ciekawą muzykę? NIE KURWA - aby ich torturować, aby nie zmrużyli oka i aby byli w stanie przehandlować namiary na swoich szefów w zamian za ściszenie tego gówna. Mam nadzieję, że dałem ci trochę do myślenia.
  9. Gej_Folks Member

    Nawracanie do metalu slayerem, iron maidenem i metalicą? Oj słabiutko słabiutko. Nikogo tym nie zachęcisz, bo każdy zna i ma wyrobione zdanie. Dla przykładu w tym temacie nie padł jeszcze żaden wykonawca metalowy, którego dyskografii nie miałbym na dysku ;-) Nawracając pokazujesz coś świeżego, mało znanego, co zaskoczy słuchacza. Np to:



    P.S. Ograniczanie się do jednego gatunku muzyki to jak w kuchni ograniczanie się tylko do potraw wegańskich. Niby zdrowe i żyć można, ale ile wspaniałych smaków nam umyka...
    P.S.2. 7/10 - obsłuchało mi się już dawno dlatego z czasem ocena spadła do siódemki :p
  10. ch0m1kX Member

    Fajne 8/10

    Coś mało znanego powiadasz?

    1:10 się zaczyna
  11. Anonymous Member

    6.5/10 - trochę miałkie, ale ogólnie daje radę

  12. ch0m1kX Member

    7/10 Bardzo słaba prowokacja.
    Więc coś lżejszego:
  13. Anonymous Member

    9/10 - bardzo ładny housik unplugged :d
    [/quote]
  14. Xaosuser Member

  15. Anonymous Member

  16. ch0m1kX Member

    Nie jestem wystarczająco twardy by to ocenić

    Z pozdrowieniami dla użytkownika Anonymous:
    • Like Like x 1
  17. ojapierdole błagaaaaaam nieee (wytrzymałem 13 sekund)



    Ta płyta jest zajebista ;) Za to metallica dała dupy z swoim lulu
  18. ch0m1kX Member

    7/10
    Nie wiem czemu ale cały Megadeth kojarzy mi się z tym:

    Zostałem tym zarażony od kumpla.
  19. Anonymous Member

    6.5/10
    Swoją drogą macie zamiar tutaj wrzucić całą dyskografię klasycznego popmetalu? Fajnie, wiemy, że to jest dobra muzyka, ale szczycenie się kapelami które od 20 lat każdy zna jest takie... nijakie.

  20. Anonymous Member

    10/10!
    W końcu jakaś osoba z trzeźwymi horyzontami


    Dobry RAC każdy Patriota zna na pamięć, więc zarzucę coś z trochę innej beczki.
    Sława!
  21. Anonymous Member

  22. 1/10 Mam uczulenie na rap i techno

    Jeśli chodzi o coś polskiego z przesłaniem to coś w ten deseń :



    @edit
    A i nie wiem jaki jest teledysk ponieważ nie oglądam ich teledysków dlatego że wkurza mnie kręcenie kotłów ze skrzypcami bo to wygląda komicznie ^^
  23. Xaosuser Member

    9/10 za dupne wideo :p

  24. Tak szczerze to jeśli o huntera chodzi to tego utworu jakoś nie lubiłem. Oczywiście utwór na najwyższym poziomie jak na huntera przystało ale zawsze mi się wydawał troche sztucznie zdramatyzowany :p 7/10

  25. Anonymous Member

    ja pierdolę, a wy znowy przerzucacie sie jakimiś sztampowymi kawalkami, co do których macie PEWNOSĆ, że inni to lubią?
    Nosz kurwa, co to za propozycja jak zasypujecie sie embedami zespołu, który znacie? I to najlepiej tego samego, by rozmówca napisał "ojej ojej, jakie to zajebiste, non stop to słucham 10/10, choć się ruchać bo masz taki sam gust jak ja!!!!!!11111oneoneone"... Stanął wam, że ktoś lubi to co wy lubicie? Pierwszy raz się spotykacie z takim zjawiskiem? Pierwszy raz przy tak mainstreamowych zespołach? Może zróbmy analogiczny temat o literaturze i piszmy w nim jedynie o np. harrym potterze, bo wszyscy znają i kochają?
  26. Anonymous Member

    Nienawidzę Harryego P. Słucham tylko muzyki znanych mi zespołów, bo więcej jest utworów, o których powiem że są do dupy, niż że fajne a nie zamierzam się biczować chujową muzyką, szukając jednego na 10000 utworów mniej znanych wykonawców, który by mi się spodobał, tylko dlatego, że nie podoba Ci się, że wymieniamy się znanymi utworami
  27. Jeśłi Ci się nie podoba nie musisz brać udziału w tym temacie. Zasada jest prosta Dajemy swój utwór i oceniamy kawałek poprzednika. Nie wiem o czym chcesz tu dyskutować. Nie wiem w jakim jesteś wieku ale nie wydaje mi się aby wszyscy kochali i znali harrego potera.

    Błagam nie róbcie z tego tematu jednego wielkiego offtopica. Dużo lepiej wszyscy by na tym wyszli gdybyś zaproponował coś swojego, to lepsze rozwiązanie niż narzękać na to że słuchasz innej muzyki.

    Pzdr. numerek
  28. Anonymous Member

  29. Anonymous Member

    @0.32359279955933379
    Akurat ciebie ostatniego podejrzewałbym o takie słowa...
    A to tylko z tej jednej strony wątku twoje nienarzekanie na słuchanie innej muzyki. Jak to jest być hipokryta?
  30. Anonymous Member

    8,5/10 - nie miałem zwyczaju słuchania polskich rapsów, a tu prosze bardzo - propsuję

    A teraz z mojej strony ostra elektronika ;]
    • Like Like x 1
  31. Na PW mogę Ci wszystko przystępnie wytłumaczyć po prostu nie chce aby były prowadzone dyskusje w tym temacie bo nie do tego został on stworzony. Zasada jest prosta dajesz coś od siebie i oceniasz kawałek poprzednika. Proste...
  32. Anonymous Member

  33. Gej_Folks Member

  34. RainbowSix Member

    8/10 Nie znałam tego, a całkiem Nice. Z La Etnnia mi się skojarzyło, ale to chyba tylko i wyłącznie przez wokal ;)

    Chodzi za mną od 3 dni i odczepić się nie chce:
    Apocalyptica & Lacey - Broken Pieces.
  35. jahnonimous Member

    cos bardziej o swiadomosci naszych czasow (oba utwory na tym samy podkladzie, takze proponuje go jako jeden), bardziej chodzi przekaz a nie o styl muzyki:

  36. Anonymous Member

    10/10
    10/10
  37. IMarcin Member

    2/10



    Ode mnie ciekawa moim zdaniem metalowa interpretacja wiersza Władysława Broniewskiego
  38. Anonymous Member

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins