Vi har seks fulle sider å bla gjennom med threads her, kanskje det hadde vært mer oversiktlig om man hadde sluppet å bla seg gjennom side på side? Ja, jeg tar opp små problemer hele tiden. Bedre å være perfeksjonist heller enn en slubbert. Jeg tenker noe som dette: Som dere ser ligner dette litt på oppsettet på det internasjonale forumet, det er simpelten fordi det funker, men jeg sier jo ikke at det må være like mange subforum som på bildet, dette er bare mitt forslag. Kommenter med deres meninger!
Vi kan få en struktur som de andre foraene under "International Discussion" hvis vi vil. Jeg tror ikke vi kommer til å dele det opp fullt så mye som du foreslår.
Nei, jeg ser at det blir litt mye, sticking av threads kan gå ganske fint på informasjonsdelen, Og initiativer kan kanskje bare kuttes siden det like godt kan legges ut under hvert enkelt område. Da er vi kvitt to stykker allerede!
Hva med: Skandinaviska/ alle tråder som ikke er relatert til konkrete prosjekter eller operasjoner (dette er i praksis "off topic") Skandinaviska/Prosjekt Chanology/ Skandinaviska/Prosjekt Skynet/ Ganske mange av forslagene dine passer nemlig under Skynet-paraplyen. EDIT: Muligens en Skandinaviska/Occupy Wall Street/ også hvis det er interesse for det.
Det vil funke ganske bra! om vi bruker Occupy movement istedefor OWS blir det jo også rom til å diskutere andre okkupasjoner?
Ja, jeg lurte litt på hva jeg skulle kalle det. Det beste hadde vært en norsk tittel. EDIT: "Global forandring"? Eller blir det muligens for vagt?
Occupy Wall st. er jo bare en del ab occupybevegelsen er det ikke det da? egentlig heter vell oprasjonen occupy the world eller noe?
Det hele begynte vel som Occupy Wall Street, for så å spre seg til andre steder? Mulig jeg ikke har fulgt med i timen.
Større sansynlighet for at jeg ikke har det.. EDIT: (idetyven sjæl) Jeg går jo under Skynet psychoene!