Customize

Stockholm Sweden

Discussion in 'Europe' started by Hombre, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RedReaper Member

Re: Stockholm Sweden

Ifall ni lånar flaggan ikväll så kan ni lämna tillbaka den på lördag den 13:e.
    Maila mig på redreaper@scientology.su så gör vi upp tid och plats.
  2. Skwee Member

Tror inte det blir något ikväll :(

Heh, vilken nice e-mail du har. Vad står .su för? Sudan?
  3. Vir Member

Soviet Union
  4. RedReaper Member

Testa att gå in på www.scientology.su, ha Javascript påslaget utan flashblock. Klicka på bilderna :)
    Skicka ett mail till mig så sår ni en redirect till varfri email.
  5. Skwee Member

Haha, den var fin. Ingen spylon som hittat dit ännu? ^^

Gör bilderna någonting annat än blir till mudkips?
  6. SweedleDeelde Member

lol
  7. Skwee Member

Någon som vet var KUTHULHU har försvunnit förresten?
  8. SweedleDeelde Member

Nix, Men vi får hoppas att han mår bra och inte har några $cilons efter sig :p
  9. Hombre Moderator Skandinaviska

KTHULHU brukar inte vara så involverad i forumdiskussionerna men ploppar in nån dag innan för att kolla om folk kommer.
  10. KUTHULHU Member

Dags att "ploppa in" och tala om att man kommer till demonstrationen och att man tar med minst 200 fliers och digitalkamera.
    Tar även med mig en MP3 med demonstrationsmusik att spelas genom megafonen.

Vi ses på lördag och "enturbulerar" lite.
  11. SweedleDeelde Member

YAY! KUTHULHU Lever! :p
    Längtar tills den 13:e :D
    Min Guy Fawkes mask ropar efter mig ^^

Men Vilka är någålunda säkra på att ni kommer?
    Jag kommer till 110% chans :p
    Med glitter i håret och idiotiska brainstorming förslag :p
  12. Anonymusx0 Member

Jag kommer definitivt.

Kommer förresten att hålla mig rätt passiv under demonstrationen, och antagligen stå bakom filmkameran för det mesta. Som sagt, första demonstrationen för mig och jag vill se hur det brukar gå till.

Flyers blir det få av tyvärr men jag ska försöka skriva ut så många jag kan.
  13. RedReaper Member

Kan upprepa att jag kommer också.
    Extra mask finns att låna.
  14. Anonymusx0 Member

Extra masken kan jag ta så länge ingen annan behöver den. (Har en egen "döden"-mask, men jag föredrar att låna en Guy Fawkes mask om det finns tillgängligt)
  15. Skwee Member

Jag kommer med att säkerhet.
    Med minst 100 flyers. Och digitalkamera (hade med den förra gången också, men det glömde jag bort).

Anonymusx0: Guy Fawkes-masken är nog lite mer sympatisk än döden.
    Har tyvärr ingen GH-mask själv, så jag använder samma som sist.
  16. SweedleDeelde Member

SWEET! Blir väll lite nya ansikten(masker?) på plats för mig då :D
  17. Hombre Moderator Skandinaviska

Ser ju ut att bli en bra demo, trodde det skulle bli typ 2 pers :D

Tog ett stresstest idag och smygfilmade. frågade om homosexualitet var en sjukdom och fick svaret "ja".
  18. Skwee Member

Trevligt, trevligt :)

Vi lär ju bli fem - sju stycken i övermorgon.
  19. Oliver Stone Member

Har inte heller någon gf-mask men kommer med ett plant vitt ansikte ;) och lite flyers som sagt. Har med min mp3 givetvis, men får se om det finns nått ni gillar på den^^

Försökt få med flera stycken men alla var upptagna... fast en kanske kommer förbi och kollar :p
  20. Anonymusx0 Member

Har skrivit ut 24 (allt papper jag hade hemma, tydligen) "Cult Test"sidor så det blir 100 st. Cult Test jag tar med mig.
    Skulle någon ta med sig sax? För jag kommer klippa dem på plats.
  21. Skwee Member

Tomteluva, glitter + svart tuschpenna inköpt.

Hur blir det med musiken? Kan man spela skivor eller är det mp3-spelare som gäller?
  22. KUTHULHU Member

Brukar ha med mig sax. Ska försöka att inte glömma den denna gång.

"skwee" - tror att megafonen fungerar ungefär som en högtalare och att du kan koppla in den till vilkens sorts musikspelare du än har med dig.

I går var det snack om regn när man läste väderprognoserna - men nu är det "molnigt" och "uppehåll" som gäller. Tack "xenu" för det.

Om det fanns en enda "riktig" OT skulle det regna och hagla och blixtra och storma på alla våra demonstrationer över hela världen.

Men det finns ingen som är OT - not "one" not "anywhere" - och det finns ingen som är "clear" heller.
  23. Hombre Moderator Skandinaviska

Okay, allt ser ju bra ut. Glömmer KTHULHU saxen mot förmodan kan ni nog köpa en på presbyrån eller nåt.
  24. Anonymusx0 Member

Men då tar jag med mig en sax, så att vi har en extra om vi skulle behöva.

Förresten, är det någon här som ska beställa en/flera Guy Fawkes masker tills nästa demo?
  25. Hombre Moderator Skandinaviska

^ Kan köpa med mig hem om nån vill ha. kostar cirka 70 spänn st.

EDIT: fast det kommer inte gå om vi har demon den 10e... det är antingen 10e eller 17e och jag kommer hem den 10e fast på kvällen. Diskuterar det mer när forumen för nsta demo kommer upp, jag hoppas på att 17e funkar för er alla :p
  26. SweedleDeelde Member

Sweet, skönt att lite folk kommer, ska knyta mig snart, måste upp tidigt imorgon.

PS. KUTHULU om du är vaken än. PM:a mig och hojta till och säg vilkent tåg du tar, så kan vi åka samma :D
  27. Hombre Moderator Skandinaviska

^ PM'a KTHULHU nu så att han läser detta och inte går tills sängs :p
  28. SweedleDeelde Member

Hivade iväg ett PM, ska vara uppe en liten stund till oc se om han svarat:D
  29. Anonymusx0 Member

Hombre: Låter nice! Mig kan du gärna köpa till i såna fall, 1 eller 2 stycken.

En liten fråga bara till er som är vana vid anon-demonstrationer; När börjar få på mig masken? Känns lite dumt att sätta på mig den när jag är hemma men gör det något om jag syns när jag får på mig masken precis innan demon? Eller bör jag gömma mig när jag får på mig den? osv osv..

Förlåt, lite dumma frågor jag kommer med kanske, men jag antar att det är bättre att jag frågar och gör så mycket rätt som möjligt än chansar och så går allt åt helvete.. :p
  30. RedReaper Member

31. SweedleDeelde Member

Jag tar på mig det typ när jag ser demon eller när jag kommer dit, jag är inte precis rädd för att bli fotad, jag blir ändå så dålig på bild. :p

Några delar av albume, kommer jag att ha med mig, kanske nått annat smått och gott :D
  32. SweedleDeelde Member

Sweet, fick tag på KUTHULU

OCH jag har fyllt MP3 med alla låtar på Lulz albumen :D
  33. Hombre Moderator Skandinaviska

Fixar 2 st då, om du inte vill ha den 2a kanske nån annan vill eller så blir det reserv.

Jag brukar ta på mig mask när jag är på plattan/ser de andra. Fast på senare demonstratoner tog jag på mig mask på tågstationen för att få uppmärksamhet :p

Scilonsen har ingen aning om att du är anon förrän du tar på dig masken, så det är inget att oroa sig för alls.

Bättre att fråga och verka dum är att inte fråga och förbli dum... eller hur den nu går :p
  34. Skwee Member

Jag dyker upp ensam på demon, Bruno fick förhinder :(

Jag tar med mig en kass gammal portabel cd-spelare som jag inte är rädd för att bli av med eller trampa på. Julmusik och annat skoj på skiva.

Håll utkik efter en jultomte med fantomen på operan-liknande mask med ett eller två plakat. That would be me :)
  35. RedReaper Member

Jag kommer vara väldigt svart.
  36. Re: Stockholm Sweden

Hej,

jag kommer inte att delta under nästa demo, då jag är bortrest. Lycka till på demon och vi ses framöver.

/IF
  37. Hombre Moderator Skandinaviska

glhf, guys :D

var inte sena med post-game rapporten :)
  38. SweedleDeelde Member

39. JoshTheater Member

Still Alive - Marcab

If folks would be so kind as to throw together some quick, one paragraph summaries of what's been going on in their local cells here, the hope is to get a nice website up compiling everything (kinda like Anonymous Resources, only with some more information about the groups). We could even *gasp* KEEP IT UP TO DATE!
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins