Customize

Student pierwszą ofiarą międzynarodowych porozumień antypirackich

Discussion in 'Polska' started by Xan Kashpiel, Jan 26, 2012.

  1. m4573r Member

    Co nie zmienia faktu, że sprzedali kolegę. Tak ich niby wkurwiało, a sam w tym nie siedział. Strach zajrzał im do dupy i wydali swojego, żeby mieć spokój.

    Takie rzeczy załatwia się we własnym gronie. Jeśli się ma takiego złodzieja, to go najpierw we dwa kije, żeby się ogarnął. Dopiero jak to nie pomoże, to na policję.
  2. SLeshAHAck Member

    Ahh żeby kraj sprzedał włąsnego obywatela?!;/
    A swoją drogą coraz więcej takich rzeczy się spotyka , jak kolega wyżej podał link albo hakerzy donoszą na hakerów?( chociaż w to mało wierzę);/
  3. NoXX Member

    Nawet jeśli był crackerem, zrozumiałbym bardziej, gdyby wsypali go za ataki na te sklepy...
  4. EYESopen Member

    poczatek konca co ........ historia lubi sie powtarzac cenzura jak za komuny w nowoczesniejszym wydaniu niedlugo moze bedzie godzina policyjna a jak po 22 cie zlapie ZOMO to bedziesz musial zaplacic 5 tys zlotych kary - coz premierowi sie to oplaca
  5. EYESopen Member

    za niezawiazane sznurowki tez beda karac , a jak powiesz na Wojka tuska zle slowo to ci rece obetna albo trafisz do obozu pracy ( Kurwa az mi nerw szarpie co sie dzieje na tym pojebanym swiecie)
  6. Anonymous Member

    wyluzuj, złość piękności szkodzi :rolleyes: Takie bluzganie nic nie zmieni, zapal papierosa albo wypij ekstrakt z melisy, skoro bezpośrednio nie masz na to wpływu, nie ma sensu się denerwować. Poza tym takie wypowiedzi od 4 dni zaniżają poziom forum -.-
  7. EYESopen Member

    wybacz wielki bracie faktycznie ostatnia wypowiedz brzmiala na styl 10 latka , ale smieszne jest to ze oni nie obawiaja sie konsekwencji , przeciez ludzi jeszcze bardziej beda sie organizowac i tworzyc manifesty, sprzeciwy a moze przerodzi sie w cos jeszcze innego
  8. AnonSeedo Member

    Moim zdaniem w tym roku może za kilka lat dojdzie do rewolucji , w której odegramy pewną rolę ;p
  9. EYESopen Member

    Moze to My ja nakrecimy. Slowa to potezna bron pamietaj
  10. Anonymous Member

    • Like Like x 2
  11. mefistotelles Member

    Zgadzam się , to tak jak ze znakiem zodjaku - czytasz horoskop i długo długo nic długo długo nic aż ostatnia linijka całego tekstu o wielkości powieści tolkiena zgadza sie z przypadkiem który miał miejsce, i cała ta opowieść nabiera sensu :)))) To niestety jest wynik działania naszego mózgu a nie wróżki Semiry za 9,67 netto/min :))
    Fakt to jest fakt :)
  12. IMarcin Member

    Jasne zrobimy rewolucję? Poprze 20 mln zapisze się 5mln, a przyjdzie 10 osób
    • Like Like x 1
  13. m4573r Member

    Ta, na pewno. Obalimy rząd nie ponosząc strat w ludziach i wprowadzimy w życie projekt Venus.
    A potem nagle się obudzimy z wypiekami na twarzy, bo to tak nierealne, że szkoda gadać.
  14. Zekdarrath Member

    M4, a nie mówiłem Ci żebyś mniej wieszczej szałwii jarał na raz?
  15. m4573r Member

    Ho, ho... Po wieszczej szałwii to i projekt Venus pikuś ;)
  16. mefistotelles Member

    I oto nasza Polska Solidarność :))
  17. Anonymous Member

    Polacy solidaryzują się tylko:
    a) przy wódce
    b) gdy mogą zarobić
    c) gdy jest już właściwie za późno i jesteśmy pod zaborami

    Sprawa ACTA to bardzo miły i napawający mnie niejako dumą, ale jednak wciąż wyjątek.
  18. insidious999 Member

    Wyjątek który pokazał że i tak cała motywacja i solidarność działa jedynie przez moment.
  19. Anonymous Member

    Gdybyśmy organizowali manifestacje sami (czyli sami rejestrowalibyśmy protesty) nie czekając aż ktoś to zrobi za nas, i ogłaszali na fb kiedy i gdzie się będą one odbywać, to i protestujący by się znaleźli.
  20. mefistotelles Member

    Gdybyśmy organizowali manifestacje to pewnie byłby z tym problem podejżewam nasz rząd który ma ACTA na języku starałoby się jak kolwiek zablokować takowe pozwolenia. Słuchaj Anonymous twój pomysł który jest bym powiedział marzeniem zostaje zaszufladkowany do regału "u nas wciąż wieje komuną" zbyt piękne aby wcielić w rzeczywistość.. A z drugiej strony nie chcę, wprowadzać jakiegoś postanarchicznego stylu naszego działania bo nie do tego dążymy.
  21. a do czego dazymy? dla mnie celem nie jest walka z systemem tylko zastapienie go pozytywna zmiana, ktora najpierw wprowadzam w swoje zycie, demonstracja nic nie zmieni: w hiszpani, grencji, francji byli setki tysiecy demonstrantow a zmian zadnych nie widac na szersza skale, nie tedy droga...walczac z systemem jedynie dodajesz mu sil i paradoksalnie wspierasz jego wladze (zauwaz ze 1980/1981 skonczylo sie w stanie wojennym i kolejnymi 8 latami szarej komuny) - prawdziwa rewolucje dzieje sie w w swiadomosci, ktora otwiera sie na zmiane tworzac obraz swiata do ktorego chcemy dazyc TU i TERAZ (a nie kiedys tam daleko)... tym jest dla mnie idea anonymous, tworzenie alternatywy poprzez laczenie sie w sieci, ponad podzialami, sztucznymi sporami w imie jednosci opartej na roznorodnosci...to my jestesmy ta zmiana ktora chcemy widziec w swiecie...
  22. mefistotelles Member

    Nie mogę w tym wszystkim pojąć jednej rzeczy - pozytywna zmiana ???????? u nas na świecie przecież nie mówię już o Polsce. I napisałem wyraźnie że, nie dąrzymy do anarchistycznej bojówki tylko do normalnego podejścia do sprawy. Nikt nie ma zamiaru walczyć z systemem ale na pewno ich osłabiamy spierając się na forum "Palikot czy Tusk" nie no wybacz Trin. Ja przecież napisałem raz jeszcze powtarzam JA NIE CHCE PALIĆ SEJMU I ROBIĆ AKCJI JAK ZA CZASÓW MARTINA LUTERA KINGA!!! Ale sama idea i forum nie pomoże w niczym. Jedyne to że, media pilnują i nas obserwują jak nie jakiś KRET na forum i czeka kiedy "ANY ZNOWU ZAATAKOWALI MAMY ROZMOWĘ Z PRZYGOTOWAŃ" Piszę GAZETA WYBORCZA... (sic)
  23. a wlasnie moim zdaniem chodzi o nawiazanie do walki z czasow Martina Lutera Kinga, to on promowal zmiane swiadomosci jako motor rewolucji -
    "An individual has not started living until he can rise above the narrow confines of his individualistic concerns to the broader concerns of all humanity."
    "Every man must decide whether he will walk in the light of creative altruism or in the darkness of destructive selfishness." Martin Luther King, Jr.
    rewolucja nie dzieje sie na ulicy tylko w naszych glowach i na pewno nie bedzie o tym pisala GW i TVN [IMG]

Share This Page

Customize Theme Colors

Close

Choose a color via Color picker or click the predefined style names!

Primary Color :

Secondary Color :
Predefined Skins