Topshop skviser ut Scientologikirken Britisk motekjede kommer til Karl Johan. Topshop skviser ut Scientologikirken - HegnarOnline K thx bai Oslo org?
Re: Topshop skviser ut Scientologikirken Lets "hope" not... Nå... Vi skal på shoppingtur der amirite?
Re: Topshop skviser ut Scientologikirken For a kjope forbrukerelektronikk og ikke kvinneklar selvsagt? XP
Re: Topshop skviser ut Scientologikirken Jao, bättre att de håller till i nån förort. Men det blir ju inte lika kul för er isåfall, jag önskar att vårt org skulle vara mer framgångsrikt, ironiskt nog
Re: Topshop skviser ut Scientologikirken For en god nyhet. - Rart at de ikke eier sitt eget bygg som de fleste andre orger rundt forbi i verden. På den andre side så kan jeg skjønne om CO$ Int. ikke gidder å sponse Norges 13medlemmer med eget bygg
Re: Topshop skviser ut Scientologikirken ^ Malmö köpte ett stort dyrt org för sina 11 medlemmar, så man vet aldrig
Re: Topshop skviser ut Scientologikirken Bare ikke dette gir dem en god unnskyldning til å sette i gang innsamling til en Ideal Org. Som om det noengang vil skje her, men... hva om de hadde slått på stortromma og tatt over det amerikanske ambassadebygget? Det skal jo fraflyttes, trur eg, og har alt en kult kan ønske seg av gjerder og overvåkningskameraer og hemmelige underjordiske ganger. Samme med Losjen bak Stortinget, men den er jo allerede besatt av særlinger. Kanskje en kjellerstue i Blitzhuset?
Re: Topshop skviser ut Scientologikirken Jeg kjenner faktisk noen av dem i malmö orgen. Husker engang de dro meg med på et "mega" event. De var 11stk inkl. meg og 4-5 fra Københavnslekta deres. Vi skulle feire en kursavslutnng. Jeg dro dit for kakens skyld
Re: Topshop skviser ut Scientologikirken Håper egentlig de flytter til fjompete dyre og overdimensjonerte lokaler midt på Karl Johan. Hvorfor? 1) Vi kan fremdeles arrangere demonstrasjoner uten å måtte reise til indre Gokk. 2) De kommer til å slite enda mer med økonomien. Også: Plutselig mange nordmenn her, jo! Kom dere til Anonymous Norge!