Jeg kommer fra en liten men tett samarbeidende gruppe under anonymous kalt Faceless. Vi er en gruppe på 15 personer som er sterkt knyttet hverandre, tillit og felles interesse for ytringsfrihet og åpent Internett er det som driver oss. Vära aktivitetor; - Botnets, (virtuelle) - Fordele viktige dokumenter som allmennheten trenger å vite om (usually share these with A.ops or AnonNews and they deal with it accordingly). - Fredelige og kontrollerte protester for det Anonymous står for. - Trolling - Finansielle bidrag til andre anonymous grupper, wikileaks eller annet. (New people /you/ do Not have to worry about having to donate. You don't. ) We seek the following: Personer med minst 2 års erfaring med Photoshop, 2 års erfaring+ med video redigering (avs/after effects, etc) og en event planlegger for mulige protester, ytringer, eller aksjoner. We offer; A mask, if you don't have one. People you can socialize with, the more, the stronger, equality among us all. Norwegians, swedish and Danish are welcome. (Finns too by all means, if you understood my post), Add me on skype: jaradpl0x - John Doe
Bare husk på at WWP ikke aksepterer kriminell aktivitet. Det er muliges "det andre anonymous" du er ute etter.
Er kunn på utkikk etter grafiske designere (Photoshop), video designere, og event planleggere. Ingenting ulovlig skal blandes inn i WWP, ingenting mer spesifikt skal nevnes her overhodet. De oppgavene vi søker folk for er absolutt fredelige for å støtte vår kampanje mot ytringsfrihet og likestilling. Jeg bare nevner på forhånd raskt hva resten av oss har gjort, så folk er klar over hva vi er og eventuelt hvem de melder seg opp hos. Jeg respekterer dine regler, jeg respekterer generelt også det WWP står for. - Jarad
Jeg kan bidra med: - Hypotetiske botnets. - Hyssing. - Gjedde (fiske er sosialt). - Tusser. - Limericks til å sprite opp stemningen og løse opp vonde situasjoner. Resultat = alle smiler og er blid. - Sko, f.eks kan alle møte opp i samme sko på demo. - Innsikt. - Ballonger for å tiltrekke oppmerksomhet under demo. - Snurring (har ei veninne som jobber for stabburet) - Stekepanne (for å steke snurring). - Gassbrenner. - Fløtekake. - Flesk i duppe.
Hehe, det botnettet kjenner jeg igjen, det var et av de første som ble utviklet for ARPAnet. Om jeg ikke tar feil var årstallet 1965. Mange av dagens botnet bygger på den teorien.
Hva smaker best av flesk i duppe og snurring? Jeg er usikker på hva jeg skal ha til middan imorra. Det blir uansett gele til dessert.
Jeg skal ikke ha gelé til middag! Jeg skal ha mat. Ikke en klump med gult stivna vann. Forsøk å få det inn i grauthauet ditt!